fredag 14 januari 2011

Funderar och funderar

Har idag varit och hämtat ett paket från olssonsfiske där jag fick hem ett nytt ismetespö då jag lyckades knäcka ett för ett par pass sen.
Köpte även 2 transporthållare som jag ska montera i ismetepulkan men vet inte riktigt hur jag ska ha dem än. Har suttit och funderat och mätt och funderat och tagit en GT och funderat men kunde inte bestämma mig så det får vänta ett par dagar.
Köpte även en till plano låda så jag har plockat om lite beten så allt är klart till vårens islossning. Det gäller ju att vara ute i tid. Det blev även en ny våg som jag hoppas jag får prova imorgon då jag och team åsberg provar på ismete efter gädda/gös i en sjö som vi aldrig använt dem korta spöna i så det blir intressant.
Jag återkommer med rapport om morgondagens fiske.

4 kommentarer:

  1. hej ! Följer ditt isfiske med spänning !
    Hoppas att du får nån "feting" snart !
    Skitfiske på dig !
    Mvh
    Jögga

    SvaraRadera
  2. Tackar,
    Skitfiske på er själva.
    Mvh Frallan

    SvaraRadera
  3. Hej Frallan , det kostar att ligga på topp det ska gudarna veta ! Hoppas du får nytta av den nya vågen i morgon den tar väl minst 20 kg ?
    Var ute en runda idag blev en del gös kommer på hemsidan i morgon el. Må.
    Skitfiske ! Ronnie

    SvaraRadera
  4. Tusan det var ju idag du skulle ut ser jag nu !
    Ser fram emot rapporten !

    SvaraRadera