måndag 3 oktober 2011

Kortpass idag

Hade imorse ställt klockan men när den började tjuta imorse så regnade det och löven yrde åt alla håll så jag gav fan i det idag tänkte jag.
Vaknade en timme senare och kollade ut igen, fortfarnade pissväder.
Men vid halv tolv tiden så kunde jag inte hålla mig längre utan slängde ihop grejjerna och stack.
Körde en smalare sjö och med väst vindar så blir det inte så farlig sjö i denna och gösarna var rätt aktiva vissa perioder.
Jag körde vertikal idag och vissa av gösarna steg och tog stenhårt medan vissa steg fort upp mot jiggen för att sen efter en stunds tittande beslutade sig för att inte hugga och simma vidare.
Totalt blev det 9-20 gösar men inget av direkt storlek.
Nya tag framöver.
Skitfiske


Glupsk rackare

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar