lördag 3 september 2011

Finväder idag, Härligt

Då dem förra tilltänkta fiskedagarna blåste bort så var det riktigt gött att komma ut på sjön idag i ett härligt väder.
Gösarna var på hugget men tyvärr bara mindre fisk. Blev ett 20 tal gösar och en lite gädda innan jag gav upp för dagen.
Hade med mig vertikalspöet och driftade lite över branter och fick 5 ultra jr gösar men det kommer nog bli roligare när allt är klart så det blir lättare att ha kontroll på grejjerna.
Skitfiske


Det är tufft under ytan.

3 kommentarer:

  1. Tjenare Frallan :-)
    Du har en fråga, tar du den mesta av din gös på djupriggar eller kör du mest paravaner?
    Har haft lite göstorka på sistone och behöver tips (från mästaren) ;-)
    Lite lagom smörigt där...

    mvh
    John

    SvaraRadera
  2. Tjena John,
    Jag är inte någon mästare vill jag lova.
    Men jag fiskar inget alls med djuprigg utan köra bara paravaner.
    Det är bara att nöta på så kommer det.
    Mvh Frallan

    SvaraRadera
  3. Hej,
    aha tack för svaret, gav mig lite hopp ;-)
    Skitfiske
    /John

    SvaraRadera