fredag 1 april 2011

Sportfiskemässan

Jag och Johan styrde idag bilen norrut mot Jönköping det det vankades sportfiskemässa.
Vi var där i cirka tre timmar och det var lagom med folk vill jag säga, inte för trångt så allt flöt på bra.
Det fanns mycket intressanta grejjer att kolla på men det blev inte så mycket handlat.
2 stycken 10 tums jake, en ny riggbin då dem alltid blir fulla så snabbt och en hard mono lina som jag ska testa till flötestrollingen var det som fick följa med hem.
Det fanns även många maffiga sportfiskebåtar av olika fabrikat som man kunde stå och drägla över.
Imorgon så blir det laxfiske i Simris vilket kommer bli skoj då jag aldrig varit där tidigare så det ser vi fram imot.


1 kommentar:

  1. Va kul med simris! Hoppas ni får ok väder och ett riktigt rallyfiske! =) Mässan va faktiskt riktigt kul idag tycker jag med. Mycket roligt folk att snacka med!

    SvaraRadera