onsdag 27 oktober 2010

Lite shopping idag

Det va för blåsigt för fisket idag så jag tog en shoppingtur istället.

Körde en runda till kosta outlet där jag hittade ett par mörtstugor samt ett max4 ställ som jag tror mig ha nytta av framöver, fint att det är två delat så man kan ta av sig jackan om det blir för varmt. Det blev även ett gäng nappalarm som med spänning ska testas.
Stannade också på cityfiske på vägen hem och bytte en nisse som sprack direkt vid fisket så jag fick en ny samt att det följde även med ett par nya intressanta färger.
Tyvärr så va min favorit färg på nisse slut så det får bli att leta upp dem på annat håll då det inte verkade som dem kommer in på ett tag.
Nu så har jag varit ledig i 6 dagar så nu väntas det rätt mycket jobb men får en dag ledigt på Måndag och då ska jag givetvis vara tillbaka på sjön i jakt efter dem stora nere i djupet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar