fredag 9 april 2010

Ny investerat

Jaha då har man varit i egypten en vecka och tagit det lungt. Det sämsta va att man åkte på en matförgiftning så man blev sängliggandes en dag men det gick ju det med.
Så det har varit lungt på fiskefronten nu ett tag. Men nu har isarna gått och jag hade nog offrat min högra hand för att få vara ledig i helgen för att åka ut på sjön, men jag får vänta tills på tisdag innan jag får lägga baljan i sjön.

Har hunnit med att handla lite dem senaste veckorna också då det resulterat i en ny håv, baitbag, 3 shimano baitrunner rullar och 3 stycken karpspön.

Så nu får stor gäddorna passa sig inför säsongen då jag kommer satsa mycket på flötestrolling.

Nu blir det slit hela helgen innan tisdag och det kliar rejält i fingrarna nu.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar