måndag 26 november 2012

Hungerstrejkande gösar :(

Har kört 4 pass sen jag uppdaterade här sist och fisket har varit totalt värdelöst dem senaste 2-3 veckorna.
Jag har hittat bättre fiskar men dem har bara gått upp och tittat på en jigg och sen försvunnit eller gått ner och parkerat. Det är precis som dem inte äter för tillfället då dem ofta kommit upp mot jiggen i bra fart för att sen bara stirra eller simma med jiggen uppåt och dem verkar vara sugna men att dem har någon form av ät förbud.
I slutet på veckan nu så kommer rätt sträng kyla in över småland och om det inte blir en vändning på detta så har jag nog gjort mitt sista vj pass i år då jag tror sjöarna fryser fort nu.

Jag kommer även jobba mycket fram till jul samt att jag kommer flytta i slutet på månaden så fisket kommer bli väldigt begränsat en bra tid framöver.
Skitfiske på er!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar