onsdag 8 juni 2011

Dimmigt idag :(


Gårdagens pass varade endast 20 minuter innan åskan drog in med enorm kraft. Satt på land en timme med förhoppningar att den skulle dra förbi men istället blev det värre och jag fick ge mig och åka hem. Men fiske fitta blev jag inte utan han få upp en jr. Idag tänkte jag åka till en annan sjö som jag endast fiskat ett fåtal gånger innan men det ligger tät dimma så jag ändrade mig i sista stund. När jag kommer fram till rampen står det en xxxl husbil med några nerknarkade holländare som parkerat så jävla dumt så man blir mörkrädd. Så det va väldigt trixigt att få ner båten men efter mycket om och men och mycket okristligt tänkande i mitt huvud så låg båten i plurret. Tog en jr på utlägget men kör en heldag idag så väntar på mer. Hoppas bara dimman lättar snart så dem vaknar till liv.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar