måndag 23 maj 2011

Skitvindar som ställer till det

Har blivit lite fiske dem senaste dagarna då jag jobbat en del men lyckades smit ut en runda i lördags kväll och köra ett kortpass efter gös.
Det blev 4 jr gösar och en lite gädda på dem timmarna jag var ute.
Idag så har jag min ända lediga dag den här veckan och tro satan det ska blåsa storm ute så det blir inget fiske idag heller.
Men en liten tröst kom på posten idag då jag fick hem ett litet gäddbete i form av en grandma 13 tum i firetiger.
Jobbar nu fram tills fredag och sen i helgen hoppas jag att vindarna lugnar sig så man kommer ut på sjön igen.
Skitfiske på er!

2 kommentarer:

  1. Skönt att den kom fram utan skador ;o) / Peter

    SvaraRadera
  2. Jag har aldrig fått en sådan välpaketerad wobbler någon gång förut.
    Kanon bra!

    SvaraRadera