fredag 4 maj 2012

Nytt Vj pb

Efter att ha varit på semster i Rom några dagar med familjen och kom hem på tisdagen och var givetvis sugen på fiske men tyvärr så skulle jag jobba tre dagar direkt. Såg att vädret skulle vara bra dagen efter jag kom hem så jag ringde och tog ledigt för suget var för stort. Fiskade halva dagen vertikal och halva dagen blev det trolling. Fick 4 stycken på prickskyttet och där en fin fisk på 5720g som också är den största som jag fått på vertikal än så länge. Efter det så riggade jag om till trolling prylarna men det var riktigt segt med endast några mindre fiskar gösar högg.

(En pb whiskey var man ju värd) Har tre dagar ledigt nu men morgondagen ser ut att blåsa bort så jag satsar på mer fiske Söndag och Måndag. Skitfikse

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar