måndag 30 november 2009

11 Gäddor

Dagen resulterade i 11 gäddor med 2 fiskar runt 5 kg som störst. Min jake wobbler som en gädda stal för mig hittade jag 1 timme senare då den va ca 500 meter från där hugget kom.
Skönt att gäddan klarar sig och att min wobbler hittade hem.
Köpte ett par 4-play wobbler på cityfiske förra veckan som jag provade idag och 80 procent av huggen tog på just dem 2 så det blir mer tid för dem i sjön och jag kommer även inhandla dem i lite fler färger.
Nu vet jag inte när jag får ledigt från jobbet nästa gång men fiskesuget är stort så när den lediga dagen kommer så är jag redo.
// Frallan

2 kommentarer:

  1. Kul att du hade bra fiske på Hindsen.

    Mvh
    Team Hindsen

    SvaraRadera
  2. Jepp det va helt okej för att vara andra gången man va där.
    Har du några bra tips vad man ska köra med för beten/färger?
    Mvh Frallan

    SvaraRadera